2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.

2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.



29 СЕРПНЯ 2016 РОКУ.



МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ 

ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ

ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ 

НА БАЗІ 
ЗЗШ № 12.
УЧАСТЬ У МО
ВЧИТЕЛІВ
БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ  СЕРГІЇВНИ,


ФЕСЕНКО НАДІЇ АНАТОЛІЇВНИ.















13 ЖОВТНЯ 2016 РОКУ





РЕЄСТРАЦІЯ 

ДЛЯ УЧАСТІ 

У ІІ МІСЬКОМУ 

ПРИРОДНИЧОМУ КОНКУРСІ 

МУЛЬТІМЕДІЙНИХ ПРОЕКТІВ 

"ВІРТУАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ 

З 

ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ

 ДИСЦИПЛІН" 

ЗА НАПРЯМКОМ БІОЛОГІЯ.



ТЕМА РОБОТИ:

"СУЧАСНІ МЕТОДИ БІОЛОГІЧНИХ 

ДОСЛІДЖЕНЬ В ГАЛУЗІ 

МОЛЕКУЛЯРНОЇ БІОЛОГІІ"



АВТОР ПРОЕКТУ:

УЧЕНИЦЯ 10-А КЛАСУ - 

КАРАУЛОВА ДАР'Я ОЛЕКСІЇВНА.





КЕРІВНИК ПРОЕКТУ:

ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ФЕСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА












18 ЖОВТНЯ

УРОК ХІМІЇ 

У 8-Б КЛАСІ

ДОСЛІД З ХІМІЇ

"БІГАЮЧИЙ НАТРІЙ"

ВЧИТЕЛЬ 

БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ФЕСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА



ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ДОСЛІДА.
ФОТОЗВІТ.
Натрий является очень активным металлом, который реагирует со многими веществами. Реакции с участием натрия могут протекать бурно со значительным выделением тепла. При этом часто происходит воспламенение, и даже взрыв. Для безопасной работы с натрием необходимо иметь четкое представление о его физических и химических свойствах. Реакция натрия с водой
В кристаллизатор налейте на 3/4 воду и добавьте в нее несколько капель фенолфталеина. Бросьте в кристаллизатор кусочек натрия размером с половину горошины. Натрий останется на поверхности, поскольку он легче воды. Кусочек начнет активно реагировать с водой с выделением водорода. От тепла реакции металл расплавится и превратится в серебристую капельку, которая будет активно бегать по поверхности воды. При этом слышится шипение. Иногда водород, который выделяется, загорается желтым пламенем. Такой цвет придают ему пары натрия. Если воспламенения не произошло, водород можно поджечь. Однако кусочки натрия размером меньше пшеничного зернышка гаснут.
2Na + 2H2O = 2NaOH + H2
В результате реакции образуется щелочь, которая действует на фенолфталеин, поэтому кусочек натрия оставляет за собой малиновый след. Под конец опыта практически вся вода в кристаллизаторе окрасится в малиновый цвет.

При добавлении уксусной кислоты происходит обесцвечивание раствора,он становится снова прозрачным.


































Методичні навчання 

природничий модуль 

25 жовтня

в ліцеї №105


УЧАСТЬ 
У МЕТОДИЧНИХ НАВЧАННЯХ
ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ФЕСЕНКО НАДІЇ АНАТОЛІЇВНИ,
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.


Списки по групам на методичні навчання
25 жовтня в Запорізькому ліцеї №105

Група №2

Прізвище, ім'я, по батькові участника
Повна назва навчального закладу (ЗНЗ)
Особиста електронна адреса (не навчального закладу)

            Плясецька Яна Сергіївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
1977m2@rambler.ru






Група №3

Прізвище, ім'я, по батькові участника
Повна назва навчального закладу (ЗНЗ)
Особиста електронна адреса (не навчального закладу)

7.    Фесенко Надія Анатоліївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
<nadija_fesenko@ukr.net>


Науково-методичний центр департаменту освіти і науки
Запорізької міської ради
Природничо-науковий тренінг: «Хмарні технології як засіб формування предметної компетентності на уроках хімії та біології»
Дата проведення: 25.10.201
Місце та час проведення: Запорізький ліцей №105, 10-00
Відповідальний за проведення:  Логінова Н. В., методист НМЦ
Мета та завдання сесії: - Ознайомити учасників із створенням технічних, педагогічних та організаційних умов формування єдиного інформаційного середовища використовуючи в якості інструментарію хмарні технології. Мета реалізується через наступні завдання:
*                забезпечення вільного і відкритого доступу до освіти протягом всього життя, з урахуванням інтересів, здібностей та особистих потреб;
*                формування інформаційно-комунікативних компетентностей створюючи умови для ознайомлення з новим програмним забезпеченням;
*                створення умови для формування в учнів стійких навичок самоосвітньої діяльності використовуючи для цього хмарні технології;
*                формування навичок самостійної, дослідно-пошукової діяльності,  використовуючи хмарні технології.
План роботи
9-45 – 10-10   Реєстрація учасників по групам, у кожного з тренерів
10-10 – 10-50 Тренінг №1
1 група - І тренер: Ганошенко Сергій Анатолійович «Використання хмарних технологій та ВЕБ-сервісів на уроках хімії» каб. Хімії
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, почтуgmail.com
2 група - ІІ тренер: Бицина Оксана Валеріївна «Хмарні технології в школі при вивченні хімії» каб. Фізики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: блокнот, ручку
3 група - ІІІ тренер: Міщук Антоніна Олександрівна «Створення віртуального навчального середовища, як передумова взаєморозвитку педагога і учня» каб. Інформатики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, блокнот, ручку
10-50 – 11-00 Перехід. Реєстрація учасників по групам, у кожного з тренерів
11-00 -11-40 Тренінг №2
3 група - І тренер: Ганошенко Сергій Анатолійович «Використання хмарних технологій та ВЕБ-сервісів на уроках хімії» каб. Хімії
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, почтуgmail.com
1 група - ІІ тренер: Бицина Оксана Валеріївна «Хмарні технології в школі при вивченні хімії» каб. Фізики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: блокнот, ручку
2 група - ІІІ тренер: Міщук Антоніна Олександрівна «Створення віртуального навчального середовища, як передумова взаєморозвитку педагога і учня» каб. Інформатики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, блокнот, ручку
11-40 -11-50 Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (зимова та весняна сесії).
11-50 -12-00 Вільне спілкування та обмін інформації.
12-00 Закінчення тренінгу.

А я хочу как ветер петь
И над землей лететь
Но так высока и так близка
Дорога в облака

1. 
Учитель ХХ1 века. Какой он?
 2. Что такое «Облако»?
Cloud computing (англ. cloud – облако, метафоричное название Интернета; computing – вычисления) – «облачные вычисления» – концепция «вычислительного облака», согласно которой программы запускаются и выдают результаты работы в окно стандартного веб-браузера на локальном ПК, при этом все приложения и их данные, необходимые для работы, находятся на удаленном сервере в Интернете.

  3.Облачные технологии и облачные сервисы. В чем отличие?
  4,Использование облачных технологий на уроках химии  
  5. Vivat информатика!



ФОТОЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ МЕТОДИЧНИХ НАВЧАНЬ 
ПО ГРУПАМ
2 група - 
ІІ тренер: 
Бицина Оксана Валеріївна 
«Хмарні технології в школі при вивченні хімії» 
каб. Фізики
10.00-11.00







3 група - 
ІІІ тренер: 
Міщук Антоніна Олександрівна 
«Створення віртуального навчального середовища, як передумова взаєморозвитку педагога і учня» 
каб. Інформатики
10.00-11.00







2 група - 
ІІІ тренер: 
Міщук Антоніна Олександрівна 
«Створення віртуального навчального середовища, як передумова взаєморозвитку педагога і учня» 
каб. Інформатики
11.00-12.00







3 група - 

І тренер: 

Ганошенко Сергій Анатолійович 

«Використання хмарних технологій та

 ВЕБ-сервісів на уроках хімії» 

каб. Хімії

11.00-12.00











26 ЖОВТНЯ  2016 РОКУ.

МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ 

ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ

ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ

НА БАЗІ 

ЗЗШ № 55.


УЧАСТЬ У МО

ВЧИТЕЛЯ 

БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ФЕСЕНКО НАДІЇ АНАТОЛІЇВНИ.



ФОТОЗВІТ МО










  ПРО  УЧАСТЬ КОМАНДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З БІОЛОГІЇ
17 ЛИСТОПАДА 2016 РОКУ
НА БАЗІ  ЗОШ № 60.
п / п
Прізвище, ім’я, по-батькові учня повністю
Дата народження
Клас
Місце, зайняте на шкільному етапі
Прізвище, ім’я, по-батькові учителя, категорія
Місце, зайняте на ІІ район. Етапі
Запрошення до участі у ІІІ обл.. етапі
1.
Лук’яненко Анастасія Сергіївна
05.01.2000
11-А
І
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
ІІІ

2.
Худотепла Владислава Михайлівна
09.10.2000
10-А
І
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
ІІІ

3.
Вернігорова Марина

10-А
ІІ
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
IV

3.
Сафарова Лала Курбанівна
11.08.2001
9-А
ІІ
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
IV

4.
Гуліда Тетяна Володимирівна
11.06.2003
8-В
ІІ
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
V

5.
Сергеєва Анна Дмитрівна
17.09.2002
8-В
І
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії



Директор школи ________________________                                С.В. Чомова
Керівник команди _______________________                                Н.А. Фесенко                                           

Склад педагогічних працівників ЗЗШ №65,
які входять до журі ІІ (районного) етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
2016-2017 навчального року

П.І.Б. учителя
Категорія, звання


Біологія
1
Фесенко Надія Анатоліївна

Вища категорія,
вчитель-методист


 ФОТОЗВІТ РОБОТИ ЧЛЕНІВ ЖЮРІ:














18 ЛИСТОПАДА. 



ПІДГОТОВКА 

КОМАНДИ УЧНІВ 

ДЛЯ УЧАСТІ 

У 

ІІ ЕТАПІ

ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ 

З ХІМІЇ

В 2016-2017 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ


КЕРІВНИК КОМАНДИ

ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ФЕСЕНКО Н.А.













21 ЛИСТОПАДА. 



ПІДГОТОВКА 

КОМАНДИ УЧНІВ 

ДЛЯ УЧАСТІ 

У 

ІІ ЕТАПІ

ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ 

З ХІМІЇ

В 2016-2017 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ


КЕРІВНИК КОМАНДИ

ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ФЕСЕНКО Н.А.












ПРО  УЧАСТЬ КОМАНДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ХІМІЇ
22 ЛИСТОПАДА 2016 РОКУ
НА БАЗІ  ЗОШ № 4.
п / п
Прізвище, ім’я, по-батькові учня повністю
Дата народження
Клас
Місце, зайняте на шкільному етапі
Прізвище, ім’я, по-батькові учителя, категорія
Місце, зайняте на ІІ район. Етапі
Запрошення до участі у ІІІ обл.. етапі
1.
Савицька
Марія
Миколаївна
04.01.2003
8-Б
І
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
IV

2.
Горб
Дар’я
Олегівна
18.10.2001
9-А
ІІ
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
V

3.
Худотепла Владислава Миколаївна
09.10.2000
10-А
І
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
IV

4.
Рибка
Дарина Олександрівна
02.05.2003
8-Б
ІІ
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
IV


Директор школи ________________________                                С.В. Чомова
Керівник команди ___________________                          Н.А.Фесенко
                    





1-2 ГРУДНЯ 


ІНФОРМАЦІЙНА СТОРІНКА 

ТА МІНІ-ЛЕКЦІЇ, 

ПРОВЕДЕНІ 

ВЧИТЕЛЯМИ БІОЛОГІЇ 

КАФЕДРИ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

ФЕСЕНКО Н.А.

ТА

ПЛЯСЕЦЬКОЙ Я.С.









4 ГРУДНЯ


 1 тур ІІ (обласного) етапу МАН 2016 – 2017 н.р.


4 грудня 2016 року 
в Запорізькій області пройшов
 обласний етап 
Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН.

ПОПЕРЕДНЯ ЗАЯВКА
на участь команди ЗНЗ  № 65 
у І (районному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН у 2016-2017 н.р.

ПІБ учня, дата народження
Відділення
Секція
ЗНЗ,
Клас, базова дисципліна
Тема науково-дослідницької роботи
Науковий керівник
1.       
Худотепла Владислава
Михайлівна
Хімії та біології
Хімія
ЗОШ № 65
10-А клас,
Базова дисципліна - хімія.
Вивчення властивостей рослинних індикаторів
Фесенко Надія Анатоліївна
Посада: вчитель біології та хімії
Категорія: Спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відімінник освіти; заслужений вчитель України
2.       
Караулова  Дар’я
Олексіївна
Екології та аграрних наук
Екологія
ЗОШ № 65
10-А клас,
Базова дисципліна -Біологія, хімія, українська мова (за вибором)
Ефективність використання альтернативних джерел енергії в Запорізькій області.
Фесенко Надія Анатоліївна
Посада: вчитель біології та хімії
Категорія: Спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відімінник освіти; заслужений вчитель України





4 УЧНЯ НАШОЇ ШКОЛИ 
ПРИЙМАЛИ УЧАСТЬ 
у І (районному) етапі 
Всеукраїнського 
конкурсу-захисту МАН
 у 2016-2017 н.р.
(НАПИСАННІ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ)









Інформація про 1 тур ІІ (обласного) етапу МАН 2016 – 2017 н.р.

04 грудня 2016 року в Запорізькій області розпочався обласний етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН.

КЗ «Центр туризму» ЗОР опікується конкурсом МАН у трьох наукових відділеннях: історії, філософії і суспільствознавства та наук про Землю, які включають 15 секцій.

У 2016-2017 н.р. 310 учнів навчальних закладів області взяли участь у 1 турі обласного етапу МАН – написанні контрольної роботи МАН.


ПРОХІДНІ БАЛИ МАН 
2016-2017 н.р.

(за результатами написання контрольної роботи з базових дисциплін)

Наукове відділення
Секція
Прохідний бал
історії
Історія України
12
Історичне краєзнавство
11
Археологія
запрошуються всі
Всесвітня історія
запрошуються всі
Етнологія
запрошуються всі



філософії та суспільствознавства
Філософія
запрошуються всі
Соціологія
запрошуються всі
Правознавство
запрошуються всі
Релігієзнавство
запрошуються всі
Журналістика
запрошуються всі
Педагогіка
запрошуються всі



наук про Землю
Географія
3
Гідрологія
запрошуються всі
Геологія
запрошуються всі
Кліматологія
запрошуються всі












8 ГРУДНЯ.


ІІ ЕТАП

ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ 

З ЕКОЛОГІЇ

В 2016-2017

НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.


ОЛІМПІАДА 

БУЛА ПРОВЕДЕНА 

НА БАЗІ 

ШКОЛИ № 60.

ПРО  УЧАСТЬ КОМАНДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 65
У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ЕКОЛОГІЇ
8 ГРУДНЯ  2016 РОКУ
НА БАЗІ  ЗОШ № 60.
п / п
Прізвище, ім’я, по-батькові учня повністю
Дата народження
Клас
Місце, зайняте на шкільному етапі
Прізвище, ім’я, по-батькові учителя, категорія
Місце, зайняте на ІІ район. Етапі
Запрошення до участі у ІІІ обл.. етапі
1.
Лук’яненко Анастасія Сергіївна
05.01.2000
11-А
І
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
ІІ

2.
Худотепла Владислава Михайлівна
09.10.2000
10-А
І
Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
ІІІ

3.
 Караулова Дар'я
Олегівна


10-А 
 ІІ
 Фесенко Надія Анатоліївна
Спеціаліст вищої категорії
ІV

Директор школи ________________________                                С.В. Чомова
Керівник команди ___________________                          Н.А.Фесенко



Склад педагогічних працівників ЗЗШ №65,
які входять до журі ІІ (районного) етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
2016-2017 навчального року

П.І.Б. учителя
Категорія, звання


Екологія
1
Фесенко Надія Анатоліївна

Вища категорія,
вчитель-методист






19 грудня, понеділок
          ОГОЛОШЕННЯ 
  РЕЗУЛЬТАТІВ КОНКУРСУ 
       В МЕЖАХ ШКОЛИ

"НАЙКРАЩА НОВОРІЧНА              
            РЕКРЕАЦІЯ"

      каб 351(біології)






              кабінет 353 (хімії)



ГРАМОТА ЗА УЧАСТЬ У КОНКУРСІ 










4 СІЧНЯ 2017 РОКУ.

ПРОЕКТ «МІСЬКІ МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ»
Природничий модуль.
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти.
Тренінг 2«Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.
 Тест-оболонка «My-TestX».
ІІ зимова сесія 4 січня в ліцеї №99
Шановні колеги! Запрошуємо Вас для участі у ІІ зимовій сесії природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти. Тема тренінгу 2: «Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології. Тест-оболонка «My-TestX». Уважно прочитайте списки і знайдіть у якій Ви групі та на який час відбудеться Ваш тренінг. Кожен з Вас буде учасником двох тренінгів, які будуть проводити тренери: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна та Фролова Ольга Миколаївна. Ви має зареєструватися в кожного з тренерів (поставити підпис у кожному листі реєстрації). Нагадую, що природничий модуль містить 6 годин (2 у жовтні - це була осіння сесія; 2 у січні – це зимова сесія та 2 години будуть у березні). За умови, що Ви візьмете участь в усіх тренінгах, Ви отримаєте сертифікат. Будь ласка, будьте уважні і відвідайте усі навчання
(якщо є поважна причина відсутності повідомляйте заздалегідь на мою пошту або за телефоном 0669585323). 
З повагою модератор модуля Логінова Н.В.




Науково-методичний центр департаменту освіти і науки
Запорізької міської ради
ПРОЕКТ «МІСЬКІ МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ»
Природничий модуль.
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти.

Тренінг 2«Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.
 Тест-оболонка «My-TestX».
Дата проведення: 04.01.2017
Місце та час проведення: Запорізький ліцей №99, 10-00
Відповідальний за проведення:  Логінова Н. В., модератор модуля
Мета та завдання сесії: - Ознайомити учасників із створенням технічних, педагогічних та організаційних умов формування єдиного інформаційного середовища використовуючи в якості інструментарію хмарні технології. Мета реалізується через наступні завдання:
*               забезпечення вільного і відкритого доступу до освіти протягом всього життя, з урахуванням інтересів, здібностей та особистих потреб;
*               формування інформаційно-комунікативних компетентностей створюючи умови для ознайомлення з новим програмним забезпеченням;
*               формування навичок самостійної, дослідно-пошукової діяльності,  використовуючи хмарні технології.
План роботи
10-00 – 10-15   Реєстрація учасників І групи, у кожного з тренерів
10-15 – 11-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна «Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій.»
11-00 – 11-45   Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
11-50 -12-00 Вільне спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (весняна сесії).
12-00 Закінчення тренінгу для учасників І групи.
12-00 – 12-15   Реєстрація учасників ІІ групи, у кожного з тренерів
12-15 – 13-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна «Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій.»
13-00 – 13-45   Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
13-50 -14-00 Вільне спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (весняна сесії).
14-00 Закінчення тренінгу для учасників ІІ групи.




Природничий модуль
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної
хіміко-біологічної освіти
ІІ група 
на 12-00 ЗБЛ №99

УЧАСНИКИ ІІ ГРУПИ:


3.               
Плясецька Яна Сергіївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
30.           
Фесенко Надія Анатоліївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65


ПЛАН РОБОТИ 
ІІ  ГРУПИ 
УЧАСНИКІВ ТРЕНІНГУ

12-00 – 12-15   Реєстрація учасників ІІ групи, у кожного з тренерів
12-15 – 13-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна «Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій.»
13-00 – 13-45   Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
13-50 -14-00 Вільне спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (весняна сесії).


14-00 Закінчення тренінгу для учасників ІІ групи.


Тренери: 
Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна
 та 
Фролова Ольга Миколаївна 
та 
модератор модуля Логінова Н.В.



КОМАНДА ФАХІВЦІВ ЛІЦЕЮ № 99, 
ЯКА ПРОВОДИЛА 
МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ:



Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій – Дєнєжкіна А.В.

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
ЗАДАНИЕ - Создание  теста
  1. Изучите образец теста
  2. Создайте тест, включающий 9 типов заданий (одиночный выбор, множественный выбор, установление порядка следования, установление соответствия, указание истинности или ложности утверждений, ручной ввод числа, ручной ввод текста, выбор места на изображении, перестановка букв) – по 1 вопросу каждого типа. Таким образом, минимальное число вопросов – 9.
  3. Заполните поля «Заголовок и описание теста», «Инструкции тестируемому», «Заметки» во вкладке «Параметры теста»
  4. Сохраните файл. (название файла: ***.MyTest.mtf,  где *** - Ваша фамилия на английском)
Помощник
·        Запустить  редактор  тестов MyTestEditor.
·        Появится окно создания и редактирования теста.
·        С левой стороны окна редактора располагается  список  заданий.
·        Иконки в этом списке характеризуют тип задания.
·        Для   добавления,   удаления, перемещения,   изменения   типа задания и т.п. служат команды пункта меню     «Задание,     панель инструментов и соответствующие сочетания клавиш».
·        В любой момент можно изменить содержание, тип заданий, порядок заданий в тесте.
·        Количество заданий в тесте не ограничено.

1.      Для добавления нового заданияв создаваемом/редактируемомтесте выполнить команду:Задание - Добавить… - далее выбираем  тип  добавляемогозадания:

Задание с одиночным вариантом ответа.
1.      В появившемся окне редактирования задания. В поле ввода текста вопроса пишем текст вопроса.
Например:
2.      “Кто изображен на рисунке?”.
3.      Для добавления рисунка к тексту задания нажимаем кнопочку с зеленым плюсиком
4.       Открывается окно обзора файлов компьютера, где нужно выбрать требуемое изображение.
5.      Проверить задание, варианты ответа, правильный вариант ответа.
6.      Если все верно, то нажимаем кнопку внизу окна «Сохранить задание».
7.      Если хотим создать задание заново, нажимаем Сбросить.
Задание с множественным вариантом ответа
Как в предыдущем описании набираем задание, отметив несколько правильных вариантов ответа. В данном случае нужно установить галочки всоответствующих квадратах.
Задание с указанием порядка
Вопрос с указанием порядка предполагает выбор номера следования вариантов из всех предложенных.
Задание на сопоставление
Вопрос   на   сопоставление предполагает  выбор  номера соответствующего варианта из всех предложенных.

Задание на указание истинности или ложности утверждений
Вопрос на указание истинности или  ложности  утверждений предполагает выбор "да" или "нет" для каждого варианта из всех предложенных.
Например: Месяц март ...Алгоритм аналогичен. Ответ – правильное соответствие множеств слева  и справа.
Задание на ручной ввод числа
Вопрос на ручной ввод числа предполагает ввод числа в качестве ответа. Правильный ответ может быть задан в виде числа, или в виде числового    диапазона.    В последнем    случае    ответ тестируемого       считается правильным если он попадает в указанный диапазон.
Задание на ручной ввод текста
Вопрос на ручной ввод текста предполагает введение текстовой строки в качестве ответа.
Можно задать не один, а несколько вариантов ответа. Ответ считается  правильным,  если совпадает, хоть с одним из вариантов.
Задание на выбор места на изображении
Для ответа на вопрос типа часть изображения необходимо указать точку на изображении.
Если она попадает в указанную область ответ верен.
Укажите пункт меню MyTest  для проверки теста на наличие ошибок, ограничение времени на каждое задание
Алгоритм
  1. Выбрать   указанный   тип задания.
  2. Добавление картинки происходит путем нажатия на кнопочку
  3. Дважды щелкнуть ЛКМ по добавленному  изображению появиться панель на ней щелкнуть по кнопке Выделение
  4.  Выделите    прямоугольную область - эта область рисунка является правильным ответом
  5. Сохранить задание.

Задание на перестановку букв
Ответом к этому типу заданий является слово (или текст).
Буквы нужного слова выводятся в отдельных областях и в случайном порядке.
Тестируемый может, щелкая мышью, обменивать буквы местами. Хорошо подходит для детей младшего возраста.
При создании задания этого типа в редакторе просто указывается нужное слово (нужный текст).
Буквы будут показаны тестируемому в случайном порядке автоматически.

                                             


ТЕСТЫ
1.                                                   Прионы – это модифицированные молекулы:
А) белков
Б) нуклеиновых кислот
В) липидов
Г) углеводов
2.                                                   Кто изображен на рисунке:
А) моллюск; б) ракообразное; в) насекомое; г) кольчатый червь


Множественный вариант ответа
3.                                                   Для папоротниковидных характерны следующие признаки:
А)улиткообразноепочкосложение; б – членистый стебель; в – сорусы; г – спороносные колоски; д – споры с элатерами.
Задание с указанием порядка
Определите последовательность типов конформации белков в порядке их  усложнения
А) мультимер или эпимер из протомеров
Б) полипептидная цепь
В) спираль или складчатый лист
г) компактная глобула
Ответ:1-б, 2-в, 3-г, 4-а
Задание на сопоставление
Установите соответствие между органом дыхательной системы (1-4) та ее составляющей (А-Д)
1. носовая полость
а. голосовые связки
2. гортань
б. хрящевые полукольца
3. трахея
в. альвеолы
4. легкие
г. тонкая соединительнотканная трубка

д. обонятельные рецепторы
Ответ: 1-д; 2-а; 3-б; 4-в
Задание на указание истинности или ложности утверждений
1. Восстановление природной структуры белка – это ренатурация Ответ: да
2. Фермент, расщепляющий белки в желудке – амилаза Ответ: нет
3. Зеленые пластиды растений называются хлоропласты  Ответ: да
4. Сердце у ланцетника – трехкамерное  Ответ: нет
Задание на ручной ввод числа
Сколько камер в сердце человека   Ответ: 4
Задание на ручной ввод текста
Наука, которая изучает грибы, называется  Ответ: микология
Задание на выбор места на изображении
Укажите на рисунке клыки

Задание на перестановку букв
Офтальмоскопия
Пример инструкции
Тест состоит из 30 заданий. Задания рекомендуется выполнять по порядку, не пропуская ни одного, даже самого легкого. Если задание не удается выполнить сразу, перейдите к следующему. Если останется время, вернитесь к пропущенным заданиям.В заданиях 1-20 выберите один верный и наиболее полный, по Вашему мнению, ответ. И т.д.



Тренер: Фролова Ольга Миколаївна 
«Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»


     Полезные ссылки по онлайн интерактивным играм

 - http://www.banktestov.ru(сайт с банком тестовых заданий по разным предметам)
 - http://biouroki.ru  ( сайт с материалом для уроков биологии, в т. ч. интерактивные игры)
http://biouroki.ru/workshop/crossgen.html(страница сайта по созданию кроссвордов онлайн)
 - http://cross.highcat.org/ru_RU/#(сайт для создания кроссвордов онлайн)
 - http://rebus1.com (генератор ребусов)
 - http://archive.is/ddBXy (генератор ребусов на украинском языке)
 - http://biouroki.ru/rebus(страница сайта с банком ребусов по биологии)





ФОТОЗВІТ 































28 січня, субота


III етап
Всеукраїнської олімпіади  

з біології 

28 січня 2017 року)  

ВЧИТЕЛЬ 

БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ 

ФЕСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА

ВХОДИЛА ДА СКЛАДУ

ЖЮРІ

ОЛІМПІАДИ.











23 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ.

СЕРТИФІКАТ 

КООРДИНАТОРАМ


 VII Міжнародної 

природознавчої грі 

"Геліантус" - 2016

від 

15грудня 2016 року

в межах школи.















29 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ.




 УЧАСТЬ 

У ІІ МІСЬКОМУ 

ПРИРОДНИЧОМУ КОНКУРСІ 

МУЛЬТІМЕДІЙНИХ ПРОЕКТІВ 

"ВІРТУАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ 

З 

ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ

 ДИСЦИПЛІН" 


ЗА НАПРЯМКОМ БІОЛОГІЯ.


ТЕМА РОБОТИ:

"СУЧАСНІ МЕТОДИ БІОЛОГІЧНИХ 

ДОСЛІДЖЕНЬ В ГАЛУЗІ 

МОЛЕКУЛЯРНОЇ БІОЛОГІІ"


АВТОР ПРОЕКТУ:

УЧЕНИЦЯ 10-А КЛАСУ - 

КАРАУЛОВА ДАР'Я ОЛЕКСІЇВНА.



КЕРІВНИК ПРОЕКТУ:

ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ФЕСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА




 «Віртуальна лабораторія 

з природничо-наукових дисциплін» 

за напрямком біологія 

29.03.2017 року 

о 14-00 

за адресою: 

вул. Гоголя 62, 

3-й навчальний корпус ЗНУ, 

аудиторія № 307.




Заявка
на участь у Міському природничому конкурсі мультимедійних проектів «Віртуальна лабораторія з природничо-наукових дисциплін»


Назва  навчального закладу, клас, телефон для зв'язку, е-mail
Прізвище та ім’яконкурсанта
Тема
розробки
Направле
ність
(хімія, біологія, екологія)
Номінація
П.І.Б. вчителя
(повністю)
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
10-А клас
пр. Моторобудівників, 26, 
м. Запоріжжя, 69068 
 тел.: 278-35-91
Е-mail: school-65@ukr.net

Караулові
Дар’я
Олексіївна
Сучасні методи біологічних досліджень в галузі молекулярної біології
Біологія
«Дослідницька робота з хімії, біології та екології».


Фесенко
Надія
Анатоліївна



НОМІНАЦІЯ:



«Дослідницька робота з хімії, біології та екології».

ТЕМА РОЗРОБКИ:

Сучасні методи біологічних досліджень в галузі молекулярної біології


ФОТОЗВІТ УЧАСТИ У КОНКУРСІ:














СЕРТИФІКАТ:








22 КВІТНЯ 2017 РОКУ

   Бесплатный вебинар 

    от  ЦРТ «Мега-Талант» 

«Компьютерная графика и 

дизайн    

в образовательном процессе»


УЧАСТНИКОВ  ВЕБИНАРА

БОЛЕЕ 10000 ЧЕЛОВЕК.

22 КВІТНЯ 2017 РОКУ


        

 22 апреля

 14:00 (МСК)

 60 минут

Лектор

Владимир Мась, Специалист по бизнес-презентациям и графическому дизайну.

На вебинаре рассмотрим:

1. Графический дизайн как часть профессиональной компетенции учителя.
2. Мировой опыт "образовательного дизайна" и его значимость в процессе обучения.
3. Виды графических сервисов и возможности их использования для педагога.

🎓«Школа талантливого учителя» проводит БЕСПЛАТНЫЙ вебинар «КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАФИКА И ДИЗАЙН В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ»🎨💻

🎁Конкурс для учителей (розыгрыш 3-х подписок на "Школу") 🎁

Самые интересные вебинары и онлайн-курсы мы проводим для наших подписчиков и предоставляем вам возможность стать одним из них:
✏ Вступите в группу «Мега-Талант», сделайте репост этой записи и не удаляйте его до оглашения результатов.
✒ По завершении вебинара, через приложение RandomApp, будут определены имена 3-х победителей, которые получат доступ к платным возможностям "Школы".

📌План вебинара:
1. Графический дизайн как часть профессиональной компетенции учителя
2. Мировой опыт "образовательного дизайна" и его значимость в процессе обучения.
3. Виды графических сервисов и возможности их использования для педагога.

☝Зачем это учителю?

⚡Мы выясним, зачем учителю нужно уметь использовать графику на уроках, и можно ли обойтись без графики в современной школе.
⚡Рассмотрим примеры удачного применения дизайна и графики в учебном процессе.
⚡Познакомимся с популярными графическими сервисами и расскажем, как каждый из них может сделать вашу работу эффективнее.
⚡Попрактикуемся в использовании графического онлайн-редактора pixlr.com — аналога популярного Adobe Photoshop.

📅 Вебинар состоится 22 апреля в 14:00 (Москва).

Регистрация: https://mega-talant.com/school/webinar/besplatnyy-veb..























































СВИДЕТЕЛЬСТВО ЗА УЧАСТИЕ В ВЕБИНАРЕ









12 ТРАВНЯ 2017 РОКУ.

ПІДСУМКИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ 

ОЛІМПІАЛИ

"КРОК ДО ЗНАНЬ"





ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!!!














19 ТРАВНЯ 2017 РОКУ.

ФЕСТИВАЛЬ ДОСЯГНЕНЬ.



НОМІНАЦІЯ 

«КРАЩІ ПРИРОДОЗНАВЦІ»





ВЧИТЕЛІ 

КАФЕДРИ 

ПРИРОДНИЧИХ НАУК








8 ЧЕРВНЯ 2017 РОКУ

ГРАМОТА

ВЧИТЕЛЮ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ФЕСЕНКО НАДІЇ АНАТОЛІЇВНІ







Комментариев нет:

Отправить комментарий